INFO

ul. Szkolna 5,
48-118 Lisięcice

X Rajd Rowerowy - zapraszamy

ZAPRASZA NA X Rodzinny Rajd Rowerowy Program 13:00 – Start X Rajdu Rodzinnego – spotykamy się na terenie szkoły w Lisięcicach. Trasa – do kościoła w Bryksie. Ok. 13:40 - Rozpoczęcie wspólnej zabawy na Pikniku Rodzinnym (mile widziane koce do rozłożenia na trawniku dla rodziny – jak na pikniku). • Gry i zabawy dla dzieci i dorosłych. • Rozgrywki sportowe, zabawy sprawnościowe i wiele innych atrakcji - z nagrodami. • Bufet (kawa, ciasto, napoje) • Pieczenie kiełbasek (ognisko lub grill – do wyboru) ZAPRASZAMY WSZYSTKICH MIESZKAŃCÓW – BAW SIĘ RAZEM Z NAMI

Czytaj więcej
Business person
Administrator

To już ostatni dzień naszego rajdu. Od rana zapowiadał się super. Nie było gorąco, ale też nie było zimno. Rano jak zwykle śniadanie i ruszamy. Jedziemy przez Wolński Park Narodowy. Bardzo szybko jesteśmy w Międzyzdrojach. Jeszcze przed Kościołem idziemy na słynną "aleję gwiazd". Po kościele dowiadujemy się, że już na 13 mamy obiad. Trasę do Świnoujścia musimy pokonać w ekspresowym tempie. Nie udało się jesteśmy dopiero na obiedzie o 14.00. Wszystko przez prom, na który musieliśmy czekać. Po obiedzie szybkie tempo jesteśmy na parkingu gdzie czeka na nas autokar. Pakowanie, ładowanie rowerów na samochód o o godz. 16.30 wyruszamy w drogę powrotną do domu.

Podsumowanie:

Przejechaliśmy 573 km - od Malborka do Świnoujścia, średnio 44 km na dzień, w dniach 28.05 - 9. 06.2019r. - trzynaście dni jazdy.

Zwiedzaliśmy:  Polskie Wybrzeże - całe. Zamki: Malbork, Darłowo. Zabytki: Twierdza Wisłoujście, Westerplatte, Ruiny w Trzęsaczu. Przyroda: Ruchome wydmy w Słowińskim Parku Narodowym, Woliński Park Narodowy, liczne rezerwaty przyrody położone wzdłuż wybrzeża. Latarnie morskie: w Gąskach, w Kołobrzegu. Rozrywka: Park linowy, rejs statkiem po morzu, kryty basen w Dąbkach, plażowanie w Jarosławcu. Zatrzymywaliśmy się prawie we wszystkich nadmorskich miejscowościach, które też zwiedzaliśmy w wysokości siodełka rowerowego.

Awarie:  8 dętek, trzy hamulce, dwa koła tylne (rozleciała się piasta), przerzutka tylna wymiana, szprycha w tylnym kole - centrowanie.

Ogólne wrażenie: niezapomniane dwa tygodnie.