Example, Groups

mgr Małgorzata Szczepańska - pedagog szkolny, doradca zawodowy

Przyjmuje w wyznaczonych godzinach w gabinecie nr 32 

Dobro uczniów oraz ich rodzin jest wyznacznikiem pracy pedagoga szkolnego, który:

  1. przeanalizuje powody niepowodzeń szkolnych ucznia, wskaże sposoby ich przezwyciężenia, ewentualnie skieruje do zdiagnozowania ich przyczyn przez specjalistów;
  2. w sytuacji niewłaściwych relacji z rówieśnikami, chętnie przeprowadzi mediacje szukając sposobów zakończenia konfliktów;
  3. podejmie kwestię trudnej sytuacji wychowawczej ucznia na terenie szkoły, dążąc do jej zniwelowania;
  4. dbając o bezpieczeństwo uczniów, organizuje na terenie szkoły działania profilaktyczne, by zapobiec niepożądanym zjawiskom m.in. cyberprzemocy, uzależnień, agresji;
  5. obejmie szczególną opieką i wsparciem uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych;
  6. udzieli pomocy uczniom znajdującym się w trudnej sytuacji życiowej;
  7. wspiera rodziców uczniów w sytuacji borykania się z trudnościami m.in. wychowawczymi czy edukacyjnymi.

DROGI UCZNIU JEŚLI:

  • czujesz, że nikt Cię nie rozumie,
  • jesteś samotny,
  • masz problem i nie wiesz z kim o tym porozmawiać,
  • źle się czujesz w swojej klasie,
  • masz kłopoty z rówieśnikami,
  • nie potrafisz porozumieć się z nauczycielem,
  • masz problemy rodzinne,
  • boisz się chodzić do szkoły,
  • ktoś Ci dokucza, grozi lub Cię wyśmiewa,
  • jesteś rozdrażniony, masz trudności z kontrolowaniem swoich emocji,
  • masz kłopoty z nauką,
  • lub po prostu masz gorszy dzień ……..:(

PRZYJDŹ! Lub  NAPISZ!….. zawsze warto porozmawiać, może wspólnie uda nam się rozwiązać nurtujący Cię problem. Możesz liczyć na dyskrecję i zrozumienie.

PAMIĘTAJ ! Masz prawo mieć gorszy dzień ! Masz prawo mieć problem!

 

 

Godziny pracy

poniedziałek: 9:50 - 14:00
wtorek: 10:45 - 15:20
środa: 8:00 - 14:00
czwartek: 8:00 - 11:00
piątek: 9:50 - 13:30
sobota: nie pracuje
niedziela: nie pracuje

Kontakt

Phone: 77 485 71 10
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.